Post by quegranelgreenof on Mar 8, 2022 19:12:54 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ PokeType - Dex ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ PokeType - Dex IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uithoudingsvermogen vergroten hack ▞▞▞
▞▞▞ PokeType - Dex 2022 version ▞▞▞
Werkt goed voor wat ik nodig heb
Ik vind je app erg leuk, hij heeft bijna alle functies die ik zoek. Ik zou willen voorstellen dat u misschien meer kaarten van de verschillende regio's kunt toevoegen? Kun je naast de Pokemon-lijst de optie toevoegen om ze te classificeren per regio/generatie? Bedankt. De app is erg goed! Maar ik mis één functie: teams dupliceren, of op zijn minst Pokémon kopiëren. Het zou heel gemakkelijk zijn om verschillende teams te maken met vergelijkbare Pokemons of kleine verschillen zonder de "originele" build te wissen.
Ik heb voor de anti-reclame versie BETAAL en er komen nog geen reclames... FIX HET
Super
Heel goed
PokeType - Dex বিনোদন jdg
Deze app heeft een goed potentieel, maar lijkt diep in bèta te zijn. De gebruikersinterface is niet verbluffend en de teambuilder heeft meerdere glitches (onnauwkeurige statistieken weergeven die bij een andere Pokémon lijken te horen). Het is de verdienste dat deze app tal van functies heeft; met het nadeel dat deze functies niet volledig zijn ontwikkeld.In de Duitse versie lijkt slechts ongeveer de helft van de strings vertaald te zijn (niet zo slecht, als je Engels begrijpt), maar ook sommige functies werken niet. bijv. locaties van pokemon worden alleen in de Engelse versie weergegeven, in het Duits wordt niets weergegeven. Bij Developer: Neem gerust contact met mij op voor het vertalen van strings naar het Duits.
Beste voor poketype
Heb dit eerder gekocht. Kan geen manier vinden om de aankoop te herstellen. Niet zeker van de nieuwe look en feel, maar meer gewoon teleurgesteld omdat ik de aankoop niet kon herstellen. Ik was van telefoon veranderd.
HET ZUIGT ZO VEEL
Goede app maar nieuwe update toont geen foto's bij het kiezen van de naam
Beter dan andere pokedexen
PokeType - Dex Divertissement emi
Geweldige app, maar update alsjeblieft! Het is de beste Dex-app en teambuilding-app die ik heb gevonden, punt uit. Maar het is nog niet bijgewerkt voor Pokemon Legends Arceus, dus ik kan het nu geen 5 sterren geven. Zou leuk zijn als de kaarten ook up-to-date zouden worden gebracht, aangezien ze nu een paar uitbreidingen achterlopen. Maar de dex is de meest noodzakelijke update.
Ik kan het TM-gedeelte van alle Pokemon niet zien en ik wil het gebruiken. Maak het alsjeblieft. Het brengt me gewoon terug naar de startpagina
PokeType - Dex Hordiq upc
Blijft crashen
Handige, goede gebruikersinterface.
Heel slecht spel
het is een erg coole en onstuimige app die Pokemon-informatie geeft
Het is een geweldige app, bijna alles wat je moet weten over Pokemon staat erop, maar ze moeten nog wat dingen verbeteren, maar hey, het is een offline app
Ik heb dit in het verleden gekocht en zie nu advertenties? Als ik op Advertenties verwijderen klik, staat er dat ik het al bezit, maar advertenties verdwijnen niet! Opnieuw opstarten helpt niet.
in de strijd, zoals stemspraak in het scherm, zal dat bewegen zoals keep
Ik kan niets zeggen over deze app, zo goed is hij!!!! :-)
PokeType - Dex Divertissement emi
Dit is een leuk spel
De afbeeldingen van Pokemon zijn niet duidelijk
Ik kan het niet downloaden op mijn apparaat.
Het lijkt erop dat het een handige app/leuk is om op je telefoon te hebben, maar het is echt niet vanwege advertenties en kapotte Pokemon/moves. Ik zal gewoon showdown gebruiken
ik vind het leuk
Eerlijk gezegd een geweldige pokedex-app die ik de hele tijd gebruik, mijn enige klachten zijn het ontbreken van de dlc-pokemon
PokeType - Dex Entretenimento shc
Het is echt een geweldige app
Pls repareer en update de eibewegingen .. we kunnen de eibewegingen zien op de evoluties van pkmn maar nu kunnen we ze alleen zien in hun pre-evolutievormen, ook pls update met de alola-kaart heel erg bedankt
Ze spreken niets goed uit
Deze app is geweldig om samen een team op te bouwen. Hoewel ik bij de pinautomaat blijf proberen mijn opgeslagen teams te openen in de teambuilder en de app blijft stoppen. Corrigeer dit alstublieft.
Gecrasht met nieuwe update
App kon nooit openen, komt alleen met een crashbericht. Draait op OnePlus 5T, Android-versie 9.0.9.
Dit moet worden verbeterd
(1) Een lijst voorstellen die haalbaar is voor bepaalde VGC-formaten (gerangschikt op statistieken, snelheid en BST van VGC2020) om de Pokemon van het formaat sneller te zien (2) Indeed's Hidden-vaardigheid is nog steeds niet aangegeven (3) Ga zo door.
Bahamath-blad en bahamath-bas zijn de bewegingen die alleen door zacian en zamazenta worden geleerd
Vond het leuk, het enige dat je had kunnen doen, is ervoor zorgen dat je Pokemon geen natuur kan hebben (zoals een aangepaste sportschoolgevecht maken) en de verplaatsingsselector een beetje consistenter maken
DailyLife - My Diary, Journal Turmush tarzi zjtl